1.1. Raspored časova:
- Definiranje rasporeda časova na temelju školskog kurikuluma i smjernica Ministarstva obrazovanja.
- Prilagodba rasporeda zahtjevima nastavnog kadra i dostupnosti učionica i kabineta.
- Redovito ažuriranje rasporeda i obavještavanje profesora, učenika i roditelja o eventualnim promjenama.
1.2. Izbor nastavnih materijala i udžbenika:
- Analiza i evaluacija dostupnih nastavnih materijala i udžbenika za svaki predmet.
- Suradnja s nastavnicima i stručnim suradnicima pri odabiru najprikladnijih materijala.
- Osiguravanje dostupnosti materijala za sve učenike.
1.3. Organizacija nastavnih aktivnosti:
- Planiranje i provođenje različitih nastavnih aktivnosti, kao što su predavanja, radionice i posjete preduzećima, bankama i visokoškolskim ustanovama.
- Koordinacija s vanjskim stručnjacima i gostujućim predavačima za obogaćivanje nastave.
- Praćenje napretka učenika i pružanje povratnih informacija o njihovom radu.
1.4. Integracija tehnologije u nastavu:
- Promicanje upotrebe suvremene tehnologije i informacijsko-komunikacijskih alata u nastavi.
- Obuka nastavnika za učinkovitu upotrebu tehnologije u procesu podučavanja i učenja.